Quantcast
Browsing all 126 articles
Browse latest View live

Minuni in Romania (ep. 1) – De la bragageria albaneza, la Cazanele Dunarii

Pe la sfarsitul primaverii, lansam editia a doua a proiectului “Cele 7 minuni ale Romaniei”, de data aceasta rugandu-va pe voi, cititorii blogului, sa nominalizati si apoi sa votati cele mai frumoase...

Minuni in Romania (ep. 2) – Cheile Nerei, in imparatia apelor de munte

Soarele rasarind peste Dunare este un adevarat poem. Merita sa te trezesti devreme sa vezi primele raze mangaind Dunarea… Le-am vazut si m-am culcat la loc… dar nu mai mult de jumatate de ora, pentru...

Minuni in Romania (ep. 3). In croaziera pe Dunare

Un mega hit de acum ani de zile spunea sa “save the best for last” … sa pastrezi ce e mai bun pentru final. Dupa ziua de ieri, cred ca era putin cam greu sa sustii ca va urma “the best”, dar speram ca...

Casa Boiereasca din Pestera – pe-un picior de plai, pe-o gura de rai

Vara asta am ajuns de cateva ori prin tara si de fiecare data, am tras la o pensiune… Si cum vine toamna, chiar si iarna, e perioada de duca pe la pensiuni, m-am gandit ca n-ar fi o idee rea sa va...

Clik here to view.

AMINTIRI DIN VIITOR: Dezastru ecologic in Apuseni, Romania evacueaza sute de...

Bucuresti, 25 martie 2064. In urma unor ploi fara precedent, in cursul noptii, lacul de decantare de langa fosta localitate Rosia Montana din Muntii Apuseni s-a revarsat, iar barajele au cedat. Apa...

Clik here to view.

Gata, in weekend plec #PriNeamt! In ultimul weekend al anului!

Nici nu mi-am dat seama cand s-a terminat anul acesta. Mai sunt doar cateva zile, a fost un an plin de calatorii, povesti, poze, oameni faini si locuri minunate. Am schiat pentru prima oara in viata,...

Bucuresti de Craciun

Daca anul trecut, am dedicat un post special cum arata Bucurestiul de Craciun, am zis sa repet si anul acesta. Pot spune ca e un pas inainte. Anul trecut era foarte frumos aranjat doar prin zona...

Clik here to view.

Fiind baiet, prin Neamt cutreieram (ep. 1). Drumul spre Neamt trece prin...

Pana anul trecut, nu prea bantuisem prea mult prin Neamt. Da, fusesem pe la Varatec si Agapia, dormisem prin Piatra-Neamt, evident ca nu iertasem Cheile Bicazului, am fost chiar si la casa hatrului...

Clik here to view.

Fiind baiet, prin Neamt cutreieram (ep. 2). Luaram judetul Neamt la batut – o...

Prima noapte in Piatra-Neamt a fost departe de a fi odihnitoare. Colegul meu de camera a cam sforait si a doua zi dimineata aproape ca nu m-am ridicat din pat. Pana la urma, cu chiu, cu vai si cu un...

Fiind baiet, prin Neamt cutreieram (ep. 3). Ultima zi, prin Piatra Neamt

Nici nu mi-am dat seama cum a trecut weekendul chiar si in varianta optima de trei zile :). Era deja a treia zi, ultima, si de abia daca facusem cativa pasi prin Piatra-Neamt. De fapt, asta era...

Casa Comana, la doi pasi de Bucuresti

Ma intorsesem eu din Iordania si urma un weekend in Bucuresti (da, in ciuda aparentelor, petrec destule weekenduri in Bucuresti :)), dar vremea se anunta destul de mohorata. Asa ca nici nu mi-a venit...

Clik here to view.

Toate panzele sus la Constanta!

Copilaria mi-a fost fascinata de povesti de calatorii pe mare, de navigatori neinfricati, de corabii cu panze, de furtuni nemaiauzite. Am citit si rascitit povestile lui Sindbad marinarul si am...

Clik here to view.

Pentru prima oara in viata – Weekendul acesta plec in Delta Dunarii !

Stiu ca multi veti fi surprinsi. Dar nu am ascuns-o niciodata, am scris si pe blog de cateva ori, desi mi-as fi dorit, nu am ajuns niciodata in Delta Dunarii. Da, am ajuns la Machu Picchu si in Tara...

Delta Dunarii, un paradis apropiat (ep. 1): De la Tulcea la Crisan

Cum scriam acum cateva zile, urma sa merg pentru prima oara in viata in Delta Dunarii. A fost o surpriza pentru multi, dar motivul e simplu. Eu sunt alergic, iar cand ma musca un tantar, iritatiile...

Clik here to view.

Delta Dunarii, un paradis apropiat (ep. 2): In cautarea cailor salbatici si a...

Nu stiu daca se intampla la fel la toata lumea, dar, pentru mine, Delta Dunarii a avut un efect de somnifer. De mult nu m-am mai trezit dupa ora 10, nici macar in weekenduri la Bucuresti. Cand m-am...

Mic ghid de vizitare – Delta Dunarii

Cum v-am obisnuit, la finalul unui serial (sau al unui miniserial cum a fost acesta despre weekendul petrecut din Delta Dunarii), am incercat sa pun laolalta mai multe informatii pe care sper sa le...

Roundtrip Romania – cu un american prin tara noastra

Numele meu este Loredana si desi nu sunt o “calatoare” asa cum este Cezar, vreau sa-i multumesc prin intermediul acestei postari pentru ca-mi ofera un mic spatiu, aici, pe blogul lui, pentru a...

Top 10 experiente Romania – powered by Eximtur

Am trecut pe diverse continente si prin diverse tari in seria aceasta de “Top 10 experiente”. Dar ce-ar fi sa fac un clasament si pentru tara noastra, pentru Romania? Si stiti ce… asta e cel mai...

Taramul interzis al copilariei – Hotelul Europa Eforie-Nord

Pe vremea Impuscatului, cand o calatorie la Ruse sau Szeged era pentru multi aventura vietii, sa faci o rost de o camera la mare era de asemenea o mare victorie. Desi se gaseau bilete prin sindicat,...

In zbor deasupra Litoralului

Cred ca multi dintre voi ati vazut mici avioane tragand o reclama pe deasupra Litoralului. Am vazut si eu de cativa ani si tot ma gandeam de ce n-or fi posibile si zboruri de agrement. Sincer, mi-ar...